TERMÍN A ZPŮSOB DODÁNÍ

1. Společnost MW Group s.c. W. Patro, M. Jakubiec, se zavazuje dodat zboží objednané zákazníkem do 7 (sedmi) dnů ode dne, kdy obchod MW Group s.c. W. Patro, M. Jakubiec přijal objednávku zadanou zákazníkem, nebo v případě platby předem ihned poté, co MW Group s.c. W. Patro, M. Jakubiec obdrží platbu od zákazníka za zboží spolu s náklady na dopravu (pokud existují). Dodací lhůta však obvykle činí 4 (čtyři) až 8 (osm) pracovních dnů od chvíle, kdy proběhlo zadání objednávky, nebo v případě platby předem ihned poté, co MW Group s.c. W. Patro, M. Jakubiec obdrží platbu od zákazníka za zboží spolu s náklady na dopravu (pokud existují).

2. Dodání zboží se uskutečňuje prostřednictvím kurýrních společností na adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce. Společnost MW Group s.c. W. Patro, M. Jakubiec nenese odpovědnost za nedoručení zboží nebo zpoždění jeho doručení, které by bylo způsobené nesprávnou nebo nepřesnou adresou uvedenou zákazníkem.

3. V případě osobního odběru bude příjemci spolu se zbožím vystaven doklad potvrzující nákup (faktura s DPH nebo účtenka).

4. Kupující si může vybrat jednu z následujících možností doručení produktů:

- Osobní odběr na adrese: ul. Babiogórska 24/10, 43-300 Bielsko-Biała
- Doručení kurýrem

5. Dodací lhůta závisí na způsobu doručení produktů, který si zvolil kupující. Informace o změně stavu objednávky budou zaslány e-mailem.

6. Doručování zásilek kurýrem probíhá v pracovní dny (pondělí–pátek, kromě státních svátků) na adresu uvedenou kupujícím. Doručení se provádí v pracovní době (standardně 8–18 h).

7. Příjemce zásilky by měl při jejím převzetí zkontrolovat za přítomnosti kurýra její vnější stav. V případě ztráty nebo poškození (tj. promáčknutí, prasknutí, roztrhnutí nebo jiného) by měl příjemce zásilky za přítomnosti kurýra připravit zápis o škodě, nebo v případě vad či poškození po převzetí zásilky zavolat kurýra do 7 dnů od přijetí zásilky, aby připravil zápis o škodě, a informovat prodávajícího o této situaci.